Pobierz teraz
Aplikacja dostępna na platformy iOS i Android
Wszystkie informacje w mgnieniu oka!
Aplikacja umożliwia natychmiastowe przesyłanie wiadomości dużym grupom pracowników bez względu na to, gdzie się znajdują i bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Przy pomocy intuicyjnego panelu zarządzania będziesz mógł w przeciągu kilku minut stworzyć wiadomośći z załącznikami, zdefioniować grupę odbiorców, a następnie dostarczyć informację prosto na telefony wybranych pracowników. Brak dostępu do poczty firmowej czy do sieci korportacyjnej nie będzie stanowił problemu. Wiadomości niezwłocznie bedą trafiały do Twoich pracowników.
Z ostatniej chwili
W marcu i kwietniu sytuacja epidemiczna doprowadziła do całkowitego zamknięcia fabryk. Obecnie (IV kwartał 2020), po chwilowej poprawie nastrojów latem, znów czujemy niepewność. Postępujace obostrzenia uświadamiają nam zagrożenie. Powoli dochodzą do nas sygnały o planowanych ograniczeniach produkcji i konieczności wysyłania załogi na postojowe. Zobacz jak Action Plan Pulse pomoże Ci utrzymywać kontak z pracownikami w bieżącej sytuacji.
Wysyłaj wiadomości pracownikom
I monitoruj kto się zapoznał
#theoffice
Informuj pracowników
Docieraj do każdego pracownika organizacji bez ponoszenia dodatkowych kosztów niezależnie, gdzie się znajduje: w pracy, w domu, ma wakacjach czy w delegacji. Pracownik otrzyma wiadomość bezpośrednio na telefon komórkowy.
#theoffice
#homeoffice
Pozostań w kontakcie
Czy boisz się, że podczas nieobecności ważne tematy Cię ominą? To już historia. Dzięki aplikacji Action Plan Pulse pozostaniesz dobrze poinformowany i będziesz na bieżąco z sytuacją w firmie.
#homeoffice
Zamówienie pełnej wersji Action Plan Pulse
Action Plan Pulse jest częścią systemu zarządzania przedsiębiorstwem Action Plan. Chcąc rozpocząć korzystanie z Pulse, konieczne jest posiadanie konta w systemie Action Plan.Wypełnij krótki formularz poniżej, a skontaktujemy się z Tobą w celu omówienia szczegółów.
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje Action Plan Pulse?
Aplikacja mobilna jest darmowa i możliwa do pobrania z jednego ze sklepów App Store lub Google Play, aczkolwiek korzystanie z niej wymaga posiadania subskrypcji na korzystanie z systemu Action Plan. Więcej informacji na temat kosztów znajdziesz tutaj.
Jak zainstalować i uruchomić aplikację mobilną?
Najpierw zainstaluj aplikację na swój system operacyjny wyszukując ją w Twoim sklepie App Store (iOS) lub Google Play (Android) pod frazą "Action Plan Pulse".
Jeśli Twoja organizacja ma wykupioną subskrypcję na system Action Plan to po włączeniu apliakcj wpisz swój numer telefonu i czekaj na SMS z kodem aktywacyjnym.
W przeciwnym wypadku wypełnij formularz znajdujący się powyżej w sekcji "Zamówienie wersji demo".
Jeśli Twoja organizacja ma wykupioną subskrypcję na system Action Plan to po włączeniu apliakcj wpisz swój numer telefonu i czekaj na SMS z kodem aktywacyjnym.
W przeciwnym wypadku wypełnij formularz znajdujący się powyżej w sekcji "Zamówienie wersji demo".
Jakie dane osobowe są przetwarzane?
Aplikacja mobilna używa jedynie numeru telefonu bez powiązania z imieniem ani nazwiskiem. W panalu zarządzania, z którego korzysta orperator przetwarzane są dodatkowo następujace dane: imię, nazwisko, numer pracownika oraz przynależność do komórki organizacyjnej.&npsp;Więcej o przetwarzaniu danych osobowych możesz dowiedzieć się w polityce prywatności.
Do jakich zasobów aplikacja mobilna ma dostęp?
Aplikacja mobilna nie wymaga ani nie uzyskuje dostępu do żadnych wrażliwych zasobów telefonu, w szczególności nie ma dostępu do: lokalizacji, kontaktów. Jedynym uprawnienie, które jest dobrowolne acz rekomendowane to uprawnienie do wysyłania powiadomień push.
W jaki sposób otrzymam wiadomości?
W momencie udostępnienia wiadomości przez operatora z ramienia Twojej organizacji, trafia ona bezpośrednio do aplikacji Action Plan Pulse na listę wszystkich wiadomości oraz na listę nowych wiadomości dzieki czemu szybciej ją odszukasz.Dodatkowo, jeśli wyraziłeś/aś zgodę na powiadomienia push (mocno to rekomendujemy) to w momencie wysłania wiadomości otrzymasz stosowną informację.
Czy mogę odpowiedzieć na dana wiadomość w aplikacji Action Plan Pulse?
Wdrażamy możliwość komunikacji i odpowiedzi na wybrane typy wiadomości. W niedalekiej przyszłości dostępny będzie również udział w ankietach pracowniczych.
Ile urządzeń może posiadać jeden użytkownik w aplikacji Action Plan Pulse?
Jeden numer telefonu obsługiwany jest przez jedno urządzenie, na którym może być zainstalowana aplikacja.