Instrukcja instalacji aplikacji Action Plan Pulse
Pobranie aplikacji
Aplikacja Action Plan Pulse dostępna jest darmowa i dostępna na urządzenia mobilne z systemem iOS oraz Android.
Dla smartfonów i tabletów z systemem iOS dostępna jest aplikacja w sklepie App Store pod adresem: https://apps.apple.com/us/app/action-plan-pulse/id1510190447?ls=1 lub pod adresem skróconym https://apple.co/2Tose9Z.
Dla smartfonów i tabletów z systemem Android dostępna jest aplikacja w sklepie Google Play pod adresem: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rubylogic.actionplan_pulse lub pod adresem skróconym https://bit.ly/2Ts2UzP.
Aktywacja aplikacji
Uruchamiając aplikację po raz pierwszy należy zalogować się podając numer telefonu przypisany w systemie Action Plan. W tym celu należy uzupełnić pole "Numer telefonu", zaznaczyć pole "Zgadzam się z warunkami umowy" i kliknąć w przycisk "Dołącz".
![Registration step 1 pl](/assets/pulse_installation_manual/registration_step_1_pl-0ee32e083b08898df0ce8c77fb8b454f8aa64e55262863056b90aa1db5a40fa9.png)
Następnie, jeśli Twój numer znajduje się w bazie danych aplikacji Action Plan i wszystko się zgadza, otrzymasz wiadomość SMS z kodem aktywacyjnym. Możesz go wpisać ręcznie lub skopiwać z wiadomości SMS i wkleić do odpowiedniego pola w aplikacji Pulse.
![Registration step 2 pl](/assets/pulse_installation_manual/registration_step_2_pl-7d4d326b16be335fa2ac7e5d29c87befbf4a4517e427fc51238c975c7eed9527.png)
Jeśli wpisany przez Ciebie kod aktywacyjny jest poprawny, uzyskujesz dostęp do aplikacji Pulse.
Włączenie powiadomień
Aplikacja Action Plan Pulse, w celu poprawy komunikacji, wykorzystuje powiadomienia "Push" w momencie pojawienia się nowej wiadomości adresowanej Tobie. Dlatego dla pełnego działania aplikacji oraz bieżącego śledzenia przesyłanych informacji rekomendujemy włączenie powiadomień Push w Twoim telefonie.
Po uzyskaniu dostępu do aplikacji Pulse zobaczysz informację o możliwości uruchomienia powiadomień "Push" na Twoim telefonie.
![Pushes hint pl](/assets/pulse_installation_manual/pushes_hint_pl-f07edb4a081f0fd4d409fe935c15f5adc09708ffa6d6e61443cbd0fe97f7b21a.png)
Wybierz opcję "Kontynuuj" i przejdź do ustawień powiadomień. Następnie skonfiguruj powiadomienia zgodnie z Twoimi preferencjami oraz z możliwościami systemu operacyjnego.
![Pushes settings ios pl](/assets/pulse_installation_manual/pushes_settings_ios_pl-18b5a881f4ebc60608c81e9b006374e99a019933859a5666828174a3f2f64d23.png)
![Pushes settings android pl](/assets/pulse_installation_manual/pushes_settings_android_pl-3289081a5d47d23c0b0a87263dbbfaf39663a1b4fd6f28288042b76df2fa1156.jpg)
Jeśli podczas pierwszego uruchomienia aplikacji nie włączyłeś/aś powiadomień, zawsze możesz to zrobić korzystając z opcji dostępnej w menu aplikacji.
![Pushes init pl](/assets/pulse_installation_manual/pushes_init_pl-348538edb32b9869a39befd452308d1fbfe843a4c38b220bce11dc2bda9deb52.png)
Gotowe
Jeśli zobaczysz ekran zawierający wiadomości adresowane do Ciebie lub co najmniej 1 wiadomość powitalną to znaczy, że aplikacja została zainstalowana i uruchomiona poprawnie. Gratulujemy!
![App ready pl](/assets/pulse_installation_manual/app_ready_pl-9c369b2f272db32e97bf99733e6b59b02db836237cba4ebeeebe64848f216b0c.png)
Obsługa błędów
Podczas korzystania z aplikacji mogą pojawić się następujące komunikaty o błądach. Poniżej opisane zostało postępowanie w przypadku występienia poszczególnych błędów.
Numer telefonu nie może być pusty - Nie wpisano numeru w polu w aplikacji mobilnej Action Plan Pulse.
Niewłaściwy format numeru telefonu. Wpisz tylko 9 cyfr Twojego numeru bez kodu kraju. - Uzupełnij numer tylko o 9 cyfr bez spacji i numeru kierunkowego +48.
Nie znaleziono Twojego numeru telefonu. Sprawdź czy nie ma błędu lub skontaktuj się z przełożonym. - Nie znajdujemy Twojego konta w systemie. Prawdopodobnie nie zostało utworzone w systemie Action Plan lub osoba administrująca wpisała niewłaściwe dane.
Aplikacja została zablokowana. Skontaktuj się z przełożonym. - Twoje konto zostało zablokowane w systemie Action Plan lub przekroczona została ilość prób aktywacji aplikacji. Wyjaśnij przyczynę z przełożonym.
Niewłaściwy kod aktywacyjny. Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z przełożonym. - Upewnij się, że kod przepisany lub skopiowany z wiadomości SMS jest poprawny.
Aplikacja została aktywowana wcześniej. Skontaktuj się z przełożonym. - Aplikacji możesz używać tylko na jednym urządzeniu jednocześnie. Przed aktywowaniem wyloguj się z innego urządzenia.
Wystąpił błąd po stronie serwera. - Spróbuj ponownie później bądź upewnij się, że masz połączenie z internetem. Jeśli tak to skontaktuj się z przełożonym.